Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 


Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση

Πρόσφατα Θέματα
» Καταδυσεις στην θασο
Τρι Απρ 23, 2013 1:11 pm από Sthlias

» Πωλείται καινούριος ρυθμιστής scubapro mk2 plus με r295 330€
Τρι Απρ 23, 2013 12:49 pm από Sthlias

» Πωλείται καινούριο bcd scubapro t-sport plus XL size 230€
Τρι Απρ 23, 2013 12:43 pm από Sthlias

» Pedila twin jet max XL 90€
Δευ Απρ 22, 2013 5:30 am από Sthlias

» ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΠΕΔΙΛΑ TWIN JET MAX (XL) 90€
Τετ Απρ 17, 2013 9:29 am από Sthlias

» My first post
Τρι Αυγ 02, 2011 3:23 pm από lkarapa

» opinion
Δευ Αυγ 01, 2011 3:22 pm από Επισκέπτης

» программы навигации
Δευ Αυγ 01, 2011 2:35 pm από Επισκέπτης

» Στεγανή στολή CAMARO
Πεμ Φεβ 24, 2011 5:17 pm από taucher


Viking Marin 465 fly

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω

Viking Marin 465 fly

Δημοσίευση  lkarapa Την / Το Σαβ Ιαν 10, 2009 1:40 pm

Με έδρα την Κωνσταντινούπολη και ιστορία που ξεκινάει από την δεκαετία του 1940 το ναυπηγείο της Viking Marin είναι από τα παλαιότερα του χώρου στη γείτονα χώρα.

Η δραστηριοποίηση του ναυπηγείου στην αγορά των σκαφών αναψυχής είχε σαν αφετηρία το 1990, με την κατασκευή αρχικά ξύλινων motor sailors, τυπολογία που γνωρίζει άνθηση στην Τουρκία, για την πλούσια αγορά της Σαουδικής Αραβίας. Παράλληλα με τις ξύλινες κατασκευές ξεκίνησε και η παραγωγή πολυεστερικών yachts με το 16μετρο μοντέλο Hagar 52 να δίνει ένα δείγμα γραφής των δυνατοτήτων του ναυπηγείου. Η συνέχεια ήταν εξίσου εντυπωσιακή και τα Viking Marin 32 και 34 σηματοδότησαν τη δυναμική είσοδο της εταιρίας στην απαιτητική αγορά των μηχανοκίνητων σκαφών αναψυχής. H συνεργασία του ναυπηγείου με γνωστούς σχεδιαστές όπως ο John R. Moxham ήταν το επόμενο βήμα, και τα σκάφη της Viking Marin άρχισαν να γίνονται γνωστά και στα μεγάλα ευρωπαϊκά ναυτικά σαλόνια.

H ναυαρχίδα του ναυπηγείου αυτή τη στιγμή είναι το Viking Marin 465 Fly δια χειρός του Fulvio De Simoni που ήταν και ο υπεύθυνος για τον σχεδιασμό του σκάφους. Πρόκειται για ένα 16μετρο σκάφος τυπολογίας Fly Bridge με γάστρα σχήματος V βαθύ από GRP στο οποίο έχει γίνει άφθονη χρήση πολυεστερικών ρητινών εξασφαλίζοντας μεγάλη αντοχή και διάρκεια ζωής. Οι σχεδιαστικές γραμμές του σκάφους δεν ξεφεύγουν σε υπερβολές αλλά κάνουν σαφές ότι πρόκειται για ένα στιβαρό σκάφος που μπορεί να ταξιδέψει γρήγορα και με ασφάλεια.

Στο fly bridge υπάρχει το εξωτερικό πιλοτήριο του σκάφους τοποθετημένο αριστερά. Στον εξοπλισμό του πιλοτηρίου περιλαμβάνονται δύο εργονομικά και ρυθμιζόμενα καθίσματα που προορίζονται για τον κυβερνήτη και τον συγκυβερνήτη και μία εντυπωσιακή κονσόλα που φιλοξενεί μία πλήρη σειρά από όργανα ναυσιπλοίας και ενδείκτες λειτουργίας των επιμέρους συστημάτων του σκάφους. Ιδιαίτερα χρήσιμη κατά την πλοήγηση είναι και η μεγάλη οθόνη (10 ιντσών) πολλαπλών λειτουργιών που βρίσκεται στα αριστερά. Αμέσως μετά το πιλοτήριο βρίσκεται μία ντινέτα σχήματος L και το απαραίτητο τραπέζι, ενώ στα δεξιά υπάρχει ένας ακόμη μικρός καναπές. H σκάλα που οδηγεί στο main deck βρίσκεται δίπλα από το πιλοτήριο και από εκεί μεταφερόμαστε στην πρύμνη του σκάφους όπου υπάρχει μια μεγάλη ελεύθερη επιφάνεια με επένδυση από ξύλο teak, όπως και το υπόλοιπο εξωτερικό που μπορεί να φιλοξενήσει άνετα τα έπιπλα μίας υπαίθριας τραπεζαρίας ή καθιστικού. Η πλατφόρμα μπάνιου που απέχει μόλις λίγα εκατοστά από την επιφάνεια της θάλασσας είναι προσβάσιμη από μία μικρή πόρτα στα αριστερά του πρυμιού καθρέφτη και διαθέτει κρυφό αποθηκευτικό χώρο κατ ανοξείδωτη πτυσσόμενη σκάλα για την είσοδο στη θάλασσα.


http://www.myworld.gr/site/content.php?sel=106&artid=337966
avatar
lkarapa
elite diver

Αριθμός μηνυμάτων : 1933
Ηλικία : 47
Τόπος : Άγιοι Ανάργυροι
Registration date : 22/11/2008

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών http://www.diverscorner.gr

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης