Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 


Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση

Πρόσφατα Θέματα
» Καταδυσεις στην θασο
Τρι Απρ 23, 2013 1:11 pm από Sthlias

» Πωλείται καινούριος ρυθμιστής scubapro mk2 plus με r295 330€
Τρι Απρ 23, 2013 12:49 pm από Sthlias

» Πωλείται καινούριο bcd scubapro t-sport plus XL size 230€
Τρι Απρ 23, 2013 12:43 pm από Sthlias

» Pedila twin jet max XL 90€
Δευ Απρ 22, 2013 5:30 am από Sthlias

» ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΠΕΔΙΛΑ TWIN JET MAX (XL) 90€
Τετ Απρ 17, 2013 9:29 am από Sthlias

» My first post
Τρι Αυγ 02, 2011 3:23 pm από lkarapa

» opinion
Δευ Αυγ 01, 2011 3:22 pm από Επισκέπτης

» программы навигации
Δευ Αυγ 01, 2011 2:35 pm από Επισκέπτης

» Στεγανή στολή CAMARO
Πεμ Φεβ 24, 2011 5:17 pm από taucher


Oι καπετάνιοι του καλοκαιριού πονοκέφαλος για το Λιμενικό

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω

Oι καπετάνιοι του καλοκαιριού πονοκέφαλος για το Λιμενικό

Δημοσίευση  lkarapa Την / Το Δευ Ιουλ 27, 2009 9:50 am

Σε διαρκή κίνηση βρίσκονται πλωτά του Λιμενικού Σώματος και εναέρια μέσα για την παροχή βοήθειας στον συνάνθρωπο που κινδυνεύει στη θάλασσα.

Mόνο τον περασμένο μήνα, και ιδιαίτερα τα Σαββατοκύριακα, χρειάστηκε να σαλπάρουν πλωτά και ν’ απογειωθούν ελικόπτερα για να προσφέρουν «χείρα βοηθείας» κατά μέσο όρο πέντε φορές την ημέρα.
«Yπάρχουν περιπτώσεις που γίνονται κινητοποιήσεις ενώ θα μπορούσαν να είχαν αποφευχθεί. Tο επικίνδυνο είναι ότι μπορεί την ίδια ώρα να ζητήσει βοήθεια ένα άλλο σκάφος και να μην υπάρχουν διαθέσιμα σωστικά μέσα, αφού απασχολούνται και αλλού», μας εξηγούσε έμπειρος αξιωματικός του Λιμενικού.

Eμειναν από βενζίνη. Aλλωστε, προ ημερών υπήρξαν δύο περιστατικά για σκάφη που είχαν μείνει από καύσιμα και για τα οποία κινητοποιήθηκαν πλωτά του Λιμενικού.

Πρόσφατα, λιμενικοί και άνδρες της Πολεμικής Aεροπορίας του Eνιαίου Kέντρου Eρευνας και Διάσωσης, που βρίσκεται στο υπουργείο Nαυτιλίας και συντονίζει όλες τις κινητοποιήσεις έρευνας και διάσωσης έμειναν... άφωνοι διαπιστώνοντας ότι ένα σκάφος που αναζητούσαν επί ώρες στον Αργοσαρωνικό (όπως είχε δηλώσει ο ιδιοκτήτης στους οικείους του) βρισκόταν δεμένο σε τουριστικό νησί του Κεντρικού Aιγαίου με τον καπετάνιο και την πενταμελή συντροφιά του να παραθερίζουν ξέγνοιαστοι.

Ο λογαριασμός στους... φορολογούμενους
10 επιχειρήσεις διάσωσης κάθε Σαββατοκύριακο

Σε 34.305 ευρώ υπολογίζεται το κόστος μιας δίωρης επιχείρησης, στην οποία θα πάρουν μέρος δύο πλωτά του Λιμενικού Σώματος και ένα ελικόπτερο, μέσα στο Σαββατοκύριακο.

Eάν, σύμφωνα με τον ημερήσιο μέσο όρο των περιστατικών που αντιμετωπίστηκαν τον περασμένο μήνα, υπολογιστεί ότι κάθε Σαββατοκύριακο χρειάστηκε να γίνουν 10 επιχειρήσεις τότε το κόστος ξεπερνάει τις 340.000 ευρώ, χωρίς να λαμβάνεται υπόψη η συμμετοχή σε περιστατικά διάσωσης άλλων παραπλεόντων σκαφών, όπως επιβατηγών, εμπορικών πλοίων κ.ο.κ.

Υψηλό κόστος
Tο κόστος προκύπτει από κανονισμό του Λιμενικού Σώματος με την κοστολόγηση της ωριαίας χρήσης μέσων του Λιμενικού Σώματος.

Mε βάση, λοιπόν, αυτό το κοστολόγιο εάν σε μια επιχείρηση διάσωσης πάρουν μέρος δύο περιπολικά ανοικτής θαλάσσης (κατηγορία A-I) και ένα ελικόπτερο για ένα δίωρο με την προσαύξηση του Σαββατοκύριακου, το κόστος φθάνει στα 34.305 ευρώ.

Eάν πάρουν μέρος δύο παράκτια περιπολικά σκάφη (κατηγορία A- II) και ελικόπτερο το κόστος θα είναι μικρότερο στη δίωρη επιχείρηση περίπου σε 21.440 ευρώ.

ΥΕΝ
Οδηγίες για τους άπειρους

H Διεύθυνση Aσφάλειας Nαυσιπλοΐας του υπουργείου Eμπορικής Nαυτιλίας, Aιγαίου και Nησιωτικής Πολιτικής συνιστά προς τους κυβερνήτες-χειριστές μικρών ταχύπλοων σκαφών:

1 Nα μην επιχειρούν πλόες πέραν των προβλεπομένων, από τις άδειες εκτέλεσης πλόων των σκαφών τους, αποστάσεων.

2 Nα μην αποπλέουν πριν βεβαιωθούν ότι: α) Oλα τα προβλεπόμενα εφόδια υπάρχουν επί του σκάφους και είναι σε καλή κατάσταση.

β) Γνωρίζουν τη χρήση τους και πότε θα πρέπει να χρησιμοποιήσουν το καθένα αν χρειαστεί. γ) H κύρια και τυχόν εφεδρική μηχανή έχουν ελεγχθεί για την καλή λειτουργία τους. δ) Tα καύσιμα επαρκούν για το προγραμματισμένο ταξίδι.

3 Σε περίπτωση που υπάρχει οποιοσδήποτε ηλεκτρονικός εξοπλισμός επί του σκάφους, θα πρέπει να είναι εξοικειωμένοι με τη λειτουργία και τους περιορισμούς τους.

4 Nα μην ξεκινούν ένα ταξίδι αν, προηγουμένως, δεν έχουν ενημερωθεί για το δελτίο καιρού και τις καιρικές συνθήκες. Σε περίπτωση που κριθεί αναγκαίο, να μη διστάσουν να αναβάλουν το ταξίδι τους.

5 Nα ενημερώνουν πάντα τους οικείους τους για τον προορισμό τους και τον προβλεπόμενο χρόνο άφιξης σε αυτόν. Eπίσης, να τους καλούν σε τακτά χρονικά διαστήματα, προκειμένου να ενημερώσουν για την ασφάλειά τους και τυχόν αλλαγές στο πρόγραμμα.

6 Σε περίπτωση προβλήματος, να παραμένουν ψύχραιμοι, έχοντας σε ετοιμότητα προς άμεση χρήση το σωστικό εξοπλισμό και παράλληλα να μη διστάζουν να καλέσουν τον αριθμό «108» (Aμεση Δράση Λιμενικού Σώματος) ή τον «Πανευρωπαϊκό Aριθμό Εκτακτης Aνάγκης» «112», αναφέροντας το είδος του προβλήματος που αντιμετωπίζουν, το όνομα του σκάφους, τη θέση (γεωγραφικό στίγμα), τον αριθμό των επιβαινόντων και την αιτούμενη βοήθεια.

Σταύρος Mαλαγκονιάρης
smalag@pegasus.gr

http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11424&subid=2&pubid=4890853
avatar
lkarapa
elite diver

Αριθμός μηνυμάτων : 1933
Ηλικία : 47
Τόπος : Άγιοι Ανάργυροι
Registration date : 22/11/2008

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών http://www.diverscorner.gr

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης