Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 


Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση

Πρόσφατα Θέματα
» Καταδυσεις στην θασο
Τρι Απρ 23, 2013 1:11 pm από Sthlias

» Πωλείται καινούριος ρυθμιστής scubapro mk2 plus με r295 330€
Τρι Απρ 23, 2013 12:49 pm από Sthlias

» Πωλείται καινούριο bcd scubapro t-sport plus XL size 230€
Τρι Απρ 23, 2013 12:43 pm από Sthlias

» Pedila twin jet max XL 90€
Δευ Απρ 22, 2013 5:30 am από Sthlias

» ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΠΕΔΙΛΑ TWIN JET MAX (XL) 90€
Τετ Απρ 17, 2013 9:29 am από Sthlias

» My first post
Τρι Αυγ 02, 2011 3:23 pm από lkarapa

» opinion
Δευ Αυγ 01, 2011 3:22 pm από Επισκέπτης

» программы навигации
Δευ Αυγ 01, 2011 2:35 pm από Επισκέπτης

» Στεγανή στολή CAMARO
Πεμ Φεβ 24, 2011 5:17 pm από taucher


Νέο πλήγμα στο θαλάσσιο τουρισμό τα φορολογικά μέτρα για τα σκάφη

Πήγαινε κάτω

Νέο πλήγμα στο θαλάσσιο τουρισμό τα φορολογικά μέτρα για τα σκάφη

Δημοσίευση  lkarapa Την / Το Παρ Ιουλ 17, 2009 7:06 am

Τα νέα μέτρα για τη φορολογία των σκαφών που περιλαμβάνονται στο υπό κατάθεση πολυνομοσχέδιο του υπουργού Οικονομίας και Οικονομικών και είδαν το φως της δημοσιότητας, αποτελούν νέο σοβαρό πλήγμα για το θαλάσσιο τουρισμό της χώρας και τις επιχειρήσεις κρατικές και ιδιωτικές που δραστηριοποιούνται στο χώρο διαχείρισης των μαρινών, υποστηρίζει ο Νίκος Κουτσοδόντης, γενικός διευθυντής της εταιρείας K&G Διαχείριση Μαρινών Μεσογείου, η οποία διαχειρίζεται 4 μαρίνες, η δυναμικότητα των οποίων αποτελεί το 30% περίπου του ελληνικού δυναμικού σε θέσεις ελλιμενισμού. Όπως αναφέρει ο ίδιος "η επιβολή ετήσιου ειδικού φόρου οδηγεί ταχύτατα στην εκδίωξη των σκαφών που ελλιμενίζονται στις ελληνικές μαρίνες προς τις μαρίνες των ανταγωνιστριών χωρών (Τουρκία, Κροατία, Ιταλία). Κάνοντας ένα απλό παράδειγμα για ένα μηχανοκίνητο σκάφος 12 μ. προβλέπεται Ετήσιος Ειδικός Φόρος 3.000 ευρώ όταν το ετήσιο κόστος παραμονής του στη μαρίνα Ζέας είναι 5.260 ευρώ, στη μαρίνα Καλαμάτας 2.660 ευρώ, στη μαρίνα Κω 2.070 ευρώ και στη μαρίνα Αγ. Νικολάου 2.245 ευρώ.

Στο παρελθόν είχαν επιβληθεί παρόμοια μέτρα όπως τα τέλη κυκλοφορίας το 1999, τα οποία αποσύρθηκαν μετά από 3 χρόνια αφού προκάλεσαν την προσφυγή της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο. Ακόμη τον Ιούνιο του 2005 νέα προσπάθεια της κυβέρνησης να επιβάλλει φόρους στα μόνιμα ελλιμενιζόμενα σκάφη με ξένη σημαία, αποσύρθηκε μετά από 6 μήνες αφού ξεσήκωσε στην Ευρώπη θύελλα αντιδράσεων των διαφόρων ναυτικών ενώσεων, ομίλων κ.λπ.

Να σημειωθεί ότι οι φόροι που επιβάλλονται σήμερα κυρίως στα σκάφη με σημαία εκτός Ε.Ε. (π.χ ανταποδοτική εισφορά) προκαλούν πλήθος αντιδράσεων και δικαιολογούν την ανυπαρξία σκαφών στις μαρίνες μας με σημαίες εκτός Ε.Ε. π.χ. αμερικανική, ελβετική κ.λπ.

Παρόμοια περίπτωση αποτελεί η Σαρδηνία όπου οι τοπικές αρχές επέβαλαν το 2006 ένα παρόμοιο φόρο στα ξένα σκάφη αναψυχής. Στις αρχές του 2009 το μέτρο αποσύρθηκε αφού καταγράφηκε μείωση στην κίνηση σκαφών πάνω από 50% και επιπτώσεις στην οικονομία άλλων δραστηριοτήτων του νησιού.

Το υπουργείο θα πρέπει να αντισταθμίσει τα πρόσκαιρα οικονομικά οφέλη από την είσπραξη των εν λόγω φόρων μπροστά στην απώλεια τεράστιων οικονομικών οφελών που παρέχουν στην τουριστική οικονομία της χώρας τα ξένα σκάφη αναψυχής".

Βίκυ Καραντζαβέλου - Παρασκευή, 17 Ιουλίου 2009

http://www.traveldailynews.gr/new.asp?newID=45209&subcategory_id=7
avatar
lkarapa
elite diver

Αριθμός μηνυμάτων : 1933
Ηλικία : 47
Τόπος : Άγιοι Ανάργυροι
Registration date : 22/11/2008

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών http://www.diverscorner.gr

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης